Høringssvar vedr. ændring af bekendtgørelse om tilskud til fremme af udviklingen af almene boliger til særligt socialt udsatte grupper (skæve boliger)

Publiceret 21-01-2020

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen har 19. december 2019 sendt udkast til ændring af bekendtgørelse om tilskud til fremme af udviklingen af almene boliger til særligt socialt udsatte grupper (skæve boliger) i høring. Finans Danmark har afgivet høringssvar om, at vi ser en række uklarheder, hvis der bliver tale om en opdelt belåning.

Tina Oreskov

Kontorchef

Høringssvar vedrørende ændring af bekendtgørelse om tilskud til fremme af udviklingen af almene boliger til særligt socialt udsatte grupper (skæve boliger).

Udkast til ændring af bekendtgørelse om tilskud til fremme af udviklingen af almene boliger til særligt socialt udsatte grupper (skæve boliger).