Høringssvar vedr. andelsboligforeninger og bestyrelsens pligt til at fremlægge skema over centrale nøgleoplysninger

Publiceret 24-05-2018

Finans Danmark har afgivet høringssvar til Erhvervsstyrelsen.

Erhvervsstyrelsen har den 20. april 2018 sendt udkast til Bekendtgørelse om oplysningspligt ved salg af andelsboliger m.v. samt om bestyrelsens pligt til at fremlægge skema over centrale nøgleoplysninger i høring med anmodning om bemærkninger. Bekendtgørelsen er en del af implementeringen af den politiske aftale af 27. november 2017 om ”Mere robuste andelsboligforeninger”.

Tina Oreskov

Kontorchef

Høringssvar vedr. bekendtgørelse om oplysningspligt ved salg af andelsboliger m.v. samt om bestyrelsens pligt til at fremlægge skema over centrale nøgleoplysninger

Udkast til bekendtgørelse om oplysningspligt ved salg af andelsboliger