Vi benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen.Læs mere om cookies

Rådgivning

Kundens møde med banken handler som oftest om rådgivning. Det er vigtigt, at rådgivningen er af så høj kvalitet som muligt, og at kunderne føler sig både trygge og velinformeret i rådgivningsprocessen. Banker lever i sidste ende af tilfredse kunder - kundens interesse er derfor i bankens interesse.

Bankerne har lov til selv at bestemme, hvad deres ydelser koster. Du bør derfor se på banken, som en virksomhed, du handler i. Stil spørgsmål til banken, ligesom banken stiller spørgsmål til dig.

Nyheder

Høringssvar

Få opdateringer på mail

For dig, der ikke vil gå glip af nyheder fra Finans Danmark.

Tilmeld nyheder

temp-bookmark

Finans Danmark er interesseorganisation for bank, realkredit, kapitalforvaltning, værdipapirhandel og investeringsfonde i Danmark. Vores medlemmer er realkreditinstitutter, banker, sparekasser, andelskasser, danske filialer af udenlandske banker og investeringsfonde.

Læs mere om Finans Danmark og vores arbejde